Garantie & Klachten

Garantie

Wij staan voor onze producten en doen er alles aan om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor jij aanspraak kunt maken op onze garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

Maak je klacht eerst bij ons kenbaar door te mailen naar info@gym-essentials.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het altijd mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Maar zover gaat het niet komen. Wij lossen het op.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie